Od sada nas možete pratiti i na Facebook-u
 
Naslovnica Vijesti iz svijeta Vitamin D može inhibirati hepatitis C
Vitamin D može inhibirati hepatitis C Ispis
Vijesti iz svijeta
Petak, 27 JANUARY 2012 22:04
HCVNova studija je otkrila kako vitamin D može pomoći u sprječavanju razvoja hepatitisa C.

Nova studija je otkrila kako vitamin D može pomoći u sprječavanju jetrenih oboljenja kao što je hepatitis C i ciroza.

U izvještaju istraživača iz Izraela iz Rabin Medical Centra objavljenog u medicinskom žurnalu Hepatology pokazuje se kako vitamin D zaustavlja aktivnost virusa, posebno hepatitisa C.

Studija je također otkrila sistem u jetrenim stanicama koji aktivno proizvodi vitamin D a koji može potisnuti virus i aktivirati imunološki sistem.

Prema istraživačima vitamin D uzrokuje povećanje interferona koji je prirodni protein a proizvodi se u tijelu.

Ova studija je otvorila mogućnosti za nove opcije liječenja za osobe koje žive sa hepatitisom C.

Nedavna studija istraživačkih znanstvenika sa Australijskog Nacionalnog Univerziteta je otkrila kako folna kiselina i vitamin B mogu poboljšati kratkoročnu i dugoročnu memoriju starijih osoba između 60 i 74 godina.





LINK
 

Google translate:

Copyright © 2006 - 2012 HULOH "Hepatos" - Pravne napomene
Doverska 29, 21000 Split, Hrvatska Tel: (021) 45 99 88 Fax: (021) 45 99 89 E-mail: hepatos@hepatos.hr I admin@hepatos.hr